یک اتفاق جالب و منحصر به فرد از دیدار دو مدیرکل یک اداره از یک پروژه دریزد!!

یزدفردا :مدیر کل دوران اصلاحات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر کل دولت نهم و احتمالا دولت دهم اصول گرایان روز گذشته به اتفاق از مجتمع فرهنگی و هنری شرکت ترند آذین با مدیریت سید محمد حسین علایی یزدی ، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگاریزدفردا :این مجتمع در خاورمیانه منحصر به فرد می باشد زمین آن 2500 متر مربع و زیر بنای آن 8700 متر مربع است. این مکان شامل بازارچه کتاب و 6 سالن مجهز سینما با مجموع ظرفیت 2000 نفر می باشد.

بنا به گفته سید محمد حسین علائی مدیر عامل ، سرمایه گذار و طراح شرکت ترند آذین : فاز اول این مجتمع در شش ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

محمد حسین علایی از میرزا محمد کاظمینی به عنوان مدیر کل وقت ارشاد یزد در هنگام اخذمجوز و استارت احداث این مجتمع به عنوان طراح و آغاز کننده این پروژه عظیم فرهنگی و از حجت الاسلام والمسلمین عجمین مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به عنوان حامی و تکمیل کننده پروژه قدردانی نمود. دوران مدیریت میرزا محمد کاظمینی را باید از دورانهای پر تحرک و اوج عرصه فرهنگ و سینما و تئاتر دانست که مجتمع کنونی یکی از نمودهای بارز آن است. ضمنا کتابخانه مرکزی یزد نیز از ابتکارات و طرح هایی است که کاظمینی استارت آن را زد ودر پیچ و خم درگیری های اداری تبدیل به یک گره کور شد و بیم آن می رود که توسط میراث فرهنگی به عنوان اسکلت باستانی ثبت داده شود و امیدمی رودحجت الاسلام والمسلمین عجمین و امور کتابخانه های استان آن را به اتمام برسانند.

سید محمد حسین علایی یزدی متولد 1333 (هـ ش) به عنوان یکی از کارگردانان و طراحان نامی استان می باشد وی فعالیت ها و مسئولیت های متعددی از جمله: رئیس امور هنری و سمعی بصری و کتابخانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، موسس استودیو فیلم سازی جهاد سازندگی ، عضو هیات داوران جشنواره تئاتر ، طراحی داخلی سالن های شهید عباسپور و تالار یزد و غیره را بر عهده داشته است.

در این بازدید محمود گلمشکی و حاجی مختاری از مسئولان ستاد بازسازی کربلا نیز حضور داشتند.


البته چند عکس هم جهت ثبت این بازدید گرفتیم که تقدیم می شود .




یزدفردا






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا